بسم الله الرحمن الرحيم

RAHMAN VE RAHiM OLAN ALLAH'IN ADIYLA

TOS-LUMBAĞA

4 Yorum

es-selamu aleyküm ve rahmetullahi ve berakatüh

Bir zamanlar bitmek tükenmek bilmez hırslarım vardı benim.Bir işim vardı ama boş zamanlarım için ek bir iş daha istiyordum, zengin olacaktım. Ne hayaller kurmuştum, yeniden üniversite okuyacaktım, kariyer sahibi olacaktım ama o hayaller hep maddeydi içinde niye mutluluk yoktu? Onları isteyen bensem, şimdi durmak , durulmak isteyen kim?

Yoruluyorum artık ama yaşlandım diyecek yaşta değilim.’Ömrünü nerde geçirdin, gençliğini nerde eskittin’ dediğinde Rabbim, ben ne cevap vereceğim? Ne küçük dertlerim varmış benim, ben ne küçükmüşüm! Şimdi ben ne yapacağım, Allah’ım!?

Kadının yeri evidir, ben anladım.Bir erkekle ,iş yerinde ve iş için, konuşurken gözlerine bakmak istemiyorum artık. Başka yere baksan karşındaki insana saygısızlık ediyorsun, dinlemiyorsun gibi anlaşılıyor. Ben yine de şanslıyım, ailemle çalışıyorum ve çok az bu duruma düşüyorum ama bu kadarını bile istemiyorum artık. Sahi, siz ne yapıyorsunuz?

Bir hayal kuruyorum, kocamaan bir ceviz ağacının gölgesindeyim.Etrafım rengarenk çiçeklerle çevrili, elimde değerli bir Kitap, okumalardayım. Dünya telaşına düşmeden, Rabbimin sorularına cevap arayarak ve de bularak geçirdiğim günlerdeyim.Yaratılışıma uygun yaşamalardayım, gereğini yapmaktayım! Ben hayal kurdum ve sizi de ortak ettim. Biraz dinlenmez misiniz?

Hayırlı, bereketli, güzel düşünceli, dualı, helalinden kazançlı, ahirete endeksli bir cumamız olsun, mübarek olsun…

Yazar: nedenvenasil

insanlara bir zerre kadar yararı olabilsin isteyen bir topluluk... http://konyasaglik.wordpress.com/ https://nedenvenasil.wordpress.com/

4 thoughts on “TOS-LUMBAĞA

  1. günün anlam ve önemine dair güzel bir yazı daha, elbette dinlenebilirim 🙂
    ve hatta koca bir ceviz ağacı gölgesi bulursam kulakların bile çınlayabilir 😉

  2. Ben de hep kocaman bir ağaç hayal ederdim ama sadece ağaç. Şu ağacı ya da bu ağacı olsun diye hiç düşünmemiştim. 🙂
    Fotoğraftaki ağacın çiçekleri / meyveleri ne kadar da güzel. Ne ağacı ki?

Yorum bırakın