بسم الله الرحمن الرحيم

RAHMAN VE RAHiM OLAN ALLAH'IN ADIYLA

O KADAR DA GÜÇSÜZ DEĞİLİZ!

4 Yorum

selamun aleykum ve rahmetullahi ve berakatuh

Bir adam işinden ayrılmak istese, artık çekilmez derece ağır hakaretlere katlanır da neden ayrılamaz? Maddi sebeplerden…

Bir kadın (Allah korusun) eşinden ayrılmak istese, hergün dayak yese, neden gidemez? En çok, maddi sebeplerden…

Peki size soruyorum, Amerika ve İsrail neden bu kadar güçlü? Söylüyorum, maddi sebeplerden…

Zulümlere üzülüyoruz, dua ediyoruz ama birşey daha yapabiliriz!?

Hala bilmeyenler varsa , COCA KOLA, MAGGİ, KNOR, BURGER KING,ARIEL, NESTLE, CİPSO, TAMEK, NESCAFE, ALGİDA,DANONE,MİLKA, MC-DONALDS şu an aklıma gelenleri, Allah aşkına en azından İsrail menşeii olduğuna emin olduğunuz ürünleri almayın. Ben bu işin devlet eliyle yapılmasını arzu ediyorum, orası ayrı… Bu ürünler bizim ülkemize girmemeli bile, almak isteyen alamamalı bile…Almak istemiyorsunuz,çocuğunuz bu ürünleri ısrarla istiyor, ağlıyor mu? Gözünüze Gazze’de ağlayan, ölen çocukların resimlerini getirin…

Ama ne var biliyor musunuz? Biz Peygamberimiz SAV. sünneti üzerine yaşamadıkça, az yemeyi başaramadıkça, hastalıktan O’nun (SAV.) gösterdiği yöntemlerle korunmadıkça, bazı gıdalara ve bazı sağlık ürünlerine kendimizi mecbur hissedeceğiz. Mecbur değiliz çoğu zaman, sadece öyle hissedeceğiz… Gıda sektöründe, ilaç sektöründe doğru ya da dolaylı yönden israil hakim, maalesef! Peki siz ne yapabilirsiniz, unutmayın, bu gücü onlara biz veriyoruz… Ve bu da herşey gibi Allah’ın imtihanı, bakalım ne kadar samimiyiz dualarımızda? Ölenlere ağlıyoruz da inanın onlar kurtulanlar, biz kendimize ağlayalım, nasıl çıkacağız huzura? Üzerimizde Ariel ile yıkanmış kıyafetimiz, elimizde kolamız ve hamburgerimizle- mi acaba?

Yazar: nedenvenasil

insanlara bir zerre kadar yararı olabilsin isteyen bir topluluk... http://konyasaglik.wordpress.com/ https://nedenvenasil.wordpress.com/

4 thoughts on “O KADAR DA GÜÇSÜZ DEĞİLİZ!

  1. çok haklısınız…rabbim huzurunda utandırmasın…bilinçli olmak zorundayız.

    • Bizlerede görev düşüyor,çevremizdeki insanları bu konuda bilinçlendirmeliyiz.Bir ara bu konuda çevremide uyarayım haberdar edeyim dedim ama inanın önemsemeyen ilgisiz insanımız o kadar çok ki,yazık dedim,biz böyle olduğumuz sürece o zalimler kazanmaya devam eder…

  2. ÖZEL
    Allah biliyor ya, bu yazını daha şimdi gördüm. Sana cevap vermek için gelmiştim. Yakınlarımdan dinlediğim bir olay vesilesiyle Aidin Salih denen hanıma pek güvenemiyorum artık. Göğüs kanseri olan bir hanıma açlık tedavisi uygulamış. kadın tam 10 gün boyunca aç ve susuz oruç tutmuş. Arkadaşı diyorki artık ne konuşmaya, ne de yürümeye mecali kalmamıştı. Oruç sonrası doktora götürdüklerinde artık yapılabilecek hiç birey kalmamış.

    Ve kanserli hastalara tavsiye ettiği orucu ilk defa bu kadının üzerinde denemiş. sonucu duyduğunda ise, ben sorumlu değilim, yapacak bir şeyim yok demiş.
    bu yüzden itidalli olmak lazım. sağlıklı yaşamdan bahseden herkes %yüzde yüz doğru konuyor gibi bakmayalım canım.

    • Ben de duyduğumda çok garip gelmişti ablacım, o kadar uç bir hastalıkta nasıl bir tepki vermiştir bilemiyorum ama tanıdığım iki kişi var açlık orucuyla biri şeker hastalığından kurtulmuş… bir abla vardı tanıdığım birlikte tefsir dersi yaptığımız, her ders uyurdu ders başlar başlamaz 🙂 karşımda otururdu hep,sonra açlık oruçlarına başladı… ben gördüğümde açlık orucunun 10. gününü geçmişti ve çok sağlıklı görünüyordu. hatta o gün derse katıldı sesini duyduğumda şok olmuştum 🙂 hiç duymamıştım daha önce sesini …
      Bana da uçuk geliyor bazı şeyler ama en azından sağlıklı yaşam adına deterjanlar vs. ile ilgili tavsiyelerine bir bakmak istiyorum. Ne kadarı mantıklı gelirse, araştırırım artık.

Bir Cevap Yazın

