بسم الله الرحمن الرحيم

RAHMAN VE RAHiM OLAN ALLAH'IN ADIYLA

cuma

Yorum bırakın

bismillahirrahmanirrahim

” Ümmetlerden her birinin bir yönü vardır, o ona yönelir, haydin, hep hayırlara
koşun, yarışın. Her nerede olsanız Allah sizi toplar, bir araya getirir.
Şüphesiz ki Allah her şeye kâdirdir.” BAKARA – 148.

 

es-selamu aleyküm ve rahmetullahi ve berakatüh

Bu ayet bana o kadar güzel şeyler anlatıyor ki ! Bir kere bugün cuma, camilerde müslümanlar toplanacak, ibadet edecek, çok güzel karşılıklar bulacaklar inşaAllah! İkinci bir mana daha çıkarıyorum ben bu ayetten, siz de benim yaşadıklarımı yaşamışsınızdır muhakkak. Eğer Allah için yola düşmüşseniz, Allah karşınıza çok güzel insanlar çıkarıyor. Sizin gibi düşünen, sizin gibi arayan, aynı sizin gibi insanlar yani… O, bizi bir araya topluyor… Farkında mısınız ? Gücümüzün, birliğimizin ve yanımızda Kim’in olduğunun ?

Hayırlı, bereketli, bol dualı bir cuma diliyorum, hepimiz için…

Yazar: nedenvenasil

insanlara bir zerre kadar yararı olabilsin isteyen bir topluluk... http://konyasaglik.wordpress.com/ https://nedenvenasil.wordpress.com/

Bir Cevap Yazın

