بسم الله الرحمن الرحيم

RAHMAN VE RAHiM OLAN ALLAH'IN ADIYLA

ölmek sandığımdan daha zormuş!

2 Yorum

es-selamu aleyküm ve rahmetullahi ve berakatüh

Evet, son zamanlarda Allah’a yaklaşmak için çabalayışımdan belki, bir rahatlık gelmişti… Sanki kurtuluşa yakınmışım gibi ümitlenmiştim, kendimce hesaplar yapıp duruyordum, 63 yaşına kadar yaşarsam namaz borcum biter, hatta fazladan namazım bile olabilirdi…

Az önce kalbime hafif bir ağrı girdi hafif bir ateş basmasıyla birlikte… Kalp krizi mi geçiriyorum acaba?! Düşüncesi bile yetti, bütün hesaplar tepetaklak !!!

Matematik tutmadı bu hesapta, planlar kitaba uymadı ! Aklıma ne geldi biliyor musunuz? Bankadaki üç kuruş para!!! Nasıl vereceğim hesabını, niye orda duruyor derse? Niye orda duruyor sahi, değil Rabbime cevap vermek; bu sorunun cevabını kendime bile veremiyorum ben! Öyle aman aman bir para değil, hani dünyanın binbir türlü hali var, hastalığı var sağlığı var diye kenara atılan bir para da, da da da… Yarına çıkmaya garantim yok!

Daha neler neler geliyor insanın aklına o an, bu sadece hafif bir ağrıydı, ciddiye bile almıyorum şu an… Ya ölüm anı! Düşünemiyorum gerçekten!!! Daha gerçekçi hesaplar ve planlar yapmanın zamanıdır şimdi … Yarından sonrası için daha güzel garantilikler lazım, daha işe yarar birikimler…

Yazar: nedenvenasil

insanlara bir zerre kadar yararı olabilsin isteyen bir topluluk... http://konyasaglik.wordpress.com/ https://nedenvenasil.wordpress.com/

2 thoughts on “ölmek sandığımdan daha zormuş!

  1. İlle de biri ölmeli, ölümü hatırlamak için. Ya da başımıza bir iş gelmeli…

    Hayat bizim için kolay ve ucuz. Zaman çabuk harcanabilir, öylesine bir şey işte…

    Sözümüzde olanları, kalbimize de indir ALLAH’ım…

    Bu arada çok geçmiş olsun canım. ALLAH Şafi…

    • Allah razı olsun ablacım, ölüm sıkça aklıma geliyor ama, böyle durumlarda insanın idraki artıyor sanırım… Daha yakın hissediyorsun, yarını düşünmekten geçip vakti girmiş namazı bir tamamlasam diyebiliyorsun sadece.

Bir Cevap Yazın

