بسم الله الرحمن الرحيم

RAHMAN VE RAHiM OLAN ALLAH'IN ADIYLA

tarafım, tarafsın …

Yorum bırakın

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

”43-Yoksa Allah’tan başka şefaatçiler mi edindiler? De ki: “Onlar hiçbir şeye güç yetiremezler ve akıl erdiremezlerse de mi (böyle yapacaksınız)?”

44- De ki: “Bütün şefaat Allah’ındır. Göklerin ve yerin mülkü O’nundur. Sonra hep döndürülüp O’na götürüleceksiniz.”

45- Böyle iken, Allah bir olarak anıldığı zaman ahirete inanmayanların yürekleri burkulur da, O’ndan başkaları anıldığı zaman derhal yüzleri güler.

46- De ki: “Ey gökleri ve yeri yaratan, görüleni ve görülmeyeni bilen Allah’ım! Kulların arasında, o ihtilaf edip durdukları şeyler hakkında sen hüküm vereceksin.”

ZÜMER

 

es-selamu aleyküm ve rahmetullahi ve berakatüh

Bölünmekten, boş işlerde taraf olmaktan – takım tutmak gibi- ,insanlarla karşı karşıya gelmekten ; birçok insan gibi ben de hiç hoşlanmıyorum. Keşke herkes aynı düşünebilse, herkes gerçekleri tüm netliğiyle görebilse; elbet Allah isteseydi öyle yapardı! İmtihana tabi tutmaz, şeytan diye bir varlık olmaz, hepimiz kardeş kardeş geçinir giderdik… Ama hakedenle haketmeyenin ortaya çıkması için ya da bizim bilmediğimiz – doğrusunu Allah’ın bildiği- bir sebepten böyle olması gerekiyor, beni zaman zaman zorlasa da, yeni bir imtihan sebebi olsa da …

Evet, zorlandığımı hissediyorum zaman zaman. Sonra bir bakıyorum aslında müslüman kimliğini açıkça ortaya koyan herkes zorlanıyor,hem de çoğu zaman en yakınları sebep oluyor buna. Taraf olmak nedir, insan ne için çalışmalıdır?! Taraf olduğumu yeterince ortaya koyabiliyor muyum?

Yeterince açık değilse eğer, görüntüme bakıp anlamayanlar, sözlerime bakıp inanmayanlar varsa bir kere daha tekrar edeyim, satırlar da şahit olsunlar: Ben -Rabbim dilediği müddetçe-  karşıma çıkan her türlü İslam düşmanı, Peygamber düşmanı, Kur’an karşıtı, başörtüsü karşıtı (adına her ne dediyse artık) , karşıtlara karşıyım! Düşmanım! Geçmişte kalan insanları putlaştırıp heykellerini dikmişseniz, neye taptığınızın farkında değilseniz ki ben onlara da düşmanım! Allah’ı hatırlatan herşeyin taraftarıyım ; Allah’ın gönderdiği , indirdiği, görevlendirdiği, emir buyurduğu herşeye inanıyorum ve teslimim…

Şimdi bunu açıkça yineledikten sonra, ‘sözü sürekli dine getirdiğin için ben seninle konuşamıyorum’; ‘görüntün beni rahatsız ediyor, seninle eskisi gibi olamıyorum’; ‘cümlelerin bana batıyor,uzak duruyorum’;’aslında senin gibi düşünüyorum da, senin kadar açık etmiyorum’ ;’aslında aynı taraftayız da sen çok uçtasın’ ; ‘ o kadar derin düşünme ‘ diyen sevgili dostlarım; eğer sizi rahatsız edecek kadar Allah’ı hatırlatabiliyorsam, ne mutlu bana!  Ben biliyorum ki sizi rahatsız eden ben veya benim özelliklerim değil, sizin aslında içten içe bildiğiniz yanlışlarınızdır ve/veya söylediklerimin gerçek olduğuna inanmasanız bile gerçek olma ihtimalinden korkmanızdır! Eğer rahatsız olduğunuz benim şahsıma ait bir özellikse Allah bana yardım etsin,düzeltsin, acısın ve affetsin !

Bana yeniden düşman olun, gizlice ya da açıktan! Benden yine uzak durun, ben yalnız kalmış gibi olayım, Rabbim benden razı olsun ben yine dik durayım net olayım… Görüntüm, sözüm , kişiliğim sizi rahatsız ediyorsa etsin, ben söylemem gerekeni söylemekten geri durmayacağım , çünkü biliyorum ki bir sözü yanlış yerde söylemek kadar söylenmesi gereken sözü yutmak da hatadır. Etliye sütlüye dokunmayan kişi değilim ben, üzgünüm size dokunacağım, dokunmak zorundayım, neden biliyor musunuz ;

Karıncanın da dediği gibi, ben de biliyorum tek başıma yangını söndüremeyeceğimi ama tarafım belli olsun…

Tarafım belli, cümlelerim net, çizgim de öyle; öyle olsun ki  üçüncü, beşinci, on beşinci  tekrarda umulur ki anlarsınız beni…

Yazar: nedenvenasil

insanlara bir zerre kadar yararı olabilsin isteyen bir topluluk... http://konyasaglik.wordpress.com/ https://nedenvenasil.wordpress.com/

Bir Cevap Yazın

