بسم الله الرحمن الرحيم

RAHMAN VE RAHiM OLAN ALLAH'IN ADIYLA

İmkansız mı, o da ne?

Yorum bırakın

6631_506952482658387_1122627345_n

Es-salamu aleykum ve rahmetullahi ve berakatuh

Bazı insanlar, hayranlık uyandırır ya hani; hiç susmasın, hep anlatsın, umut aşılasın istersiniz. O, hayat hikayesini biyografi adı altında kaleme alır, siz okurken kendinizden utanırsınız. Ah ben ne yaşamışım?! Adam, gezmiş, görmüş , öğrenmiş; ve bakalım neler yaşamış. E işte sadece hayranım…

Bir de böyle insanlara gıbta ediyorum, hayallerinde sınırları olmayan. Bizim engel dediğimiz şeyleri engel olarak önümüze koyan ve fakat kendisi engel mengel tanımayan. Ben sapasağlamım ama onlar kadar hayat doluyor muyum ?! Tartışılır. Hep demiştim ki; arkadaş, sırdaş, hayat arkadaşı adı ne ise. Bana gerçekten içinden hayat taşan, canlı bir varlık lazım. Olumsuzlukları diline dolamamış, gözlerinin içi parlayan, ”neden olmasın” sorusunu bana sorduracak, e bazen boşverebilen. Sahi biraz geri sarabilir miyiz? Neden olmasın!!!

Yazar: nedenvenasil

insanlara bir zerre kadar yararı olabilsin isteyen bir topluluk... http://konyasaglik.wordpress.com/ https://nedenvenasil.wordpress.com/

Bir Cevap Yazın

