بسم الله الرحمن الرحيم

RAHMAN VE RAHiM OLAN ALLAH'IN ADIYLA

içimizdeki savaş

Yorum bırakın

es-selamu aleyküm ve rahmetullahi ve berakatüh

Savaş! Zaten savaş yok mu şimdi, Suriye’de; yıllardır Filistin’de ve adını bile bilmediğimiz yerlerde… Masumlar zaten ölmüyor mu? Biz ülke olarak savaşa girmeye kalktık diye mi ” Savaşa Hayır! ” ?

Savaşın başka bir boyutu var ki, bence o daha vahim… Hani şu bizim dinimize düşman olanların gizli savaşı… Yediklerimize el uzatmaları, çocuklarımızın beyinlerine serptikleri kötü tohumlar, inançlarımızı zayıflatıp , değerlerimize dil uzatmaları ?! Açıktan kan dökülmüyor diye bu savaş sayılmıyor mu? Onlar çok çalışıyor, farkında mıyız? Ya biz? Kendi içimizde ” Ben daha müslümanım ”, ” Sen günahkarsın ” savaşları ? İyi ki sevaplarla günahları melekler kaydediyor, ya bir insanın eline kalsaydı ? Buyrun size savaş !

Bir de içimdeki savaş… Bence savaşların en anlamlısı, en gereklisi…Bitmek tükenmek bilmeyen, beni son nefesime kadar sınayacak olan nefsimle savaş! Ben isterim o istemez, ben razıyım o razı olmaz, o kabul eder ben etmem, o yemek ister benim midem bulanır…  Bu savaşa evet, diğerlerine hayır! Hepsine birden hayır! Ben içinde olsam da olmasam da, içinde Allah rızası için atılan bir adım yoksa,ÖLÜMCÜL HER TÜRLÜ EYLEME,HAREKETE,SAVAŞA HAYIR!

 

Yazar: nedenvenasil

insanlara bir zerre kadar yararı olabilsin isteyen bir topluluk... http://konyasaglik.wordpress.com/ https://nedenvenasil.wordpress.com/

Bir Cevap Yazın

